perjantai 31. toukokuuta 2013

"Some of the best memories are made in flip flops"

Huomaa, että kesä on täällä! Langat ja keskeneräiset näpertelyt ja työt jää odottelemaan syksyä. En malta keskittyä edes isoäidinneliöihin, vaikka niin luulin :)

Sain viime viikolla vihdoin hankittua kesäkukkia ja olen yrittänyt laittaa pihaa kivempaan kuntoon. (toki paljon pienemmässä mittakaavassa, kuin esimerkiksi Miia)

Olen rakastunut noihin tähtisilmiin, ja niitä oli pakko saada täksikin kesäksi etupihaa koristamaan.
 

Istutin itsellenikin yhden tekemistäni siemenpapereista ja jo parin päivän jälkeen pilkotti mullasta tälläistä, jee!


Siinä ne mun puutarhahommat sitten olikin nurmikonleikkuun lisäksi. Kyllä tuolla takapihalla jotain muutakin tapahtuu, mutta niistä ehkä myöhemmin :)

                                      Sitten olen vain litkinyt Lidlin jääteetä,


           ..nauttinut kesästä, (en tajua miksi mun varpaat halusi kääntyä noin päin:)


                                .. ja pakastanut koiralle jääherkkuja hellepäiviksi.


Vaikka en kuumalla oikein hellan ääressä viihdy, oli pakko tehdä tehdä uusista perunoista jotain kun niitä jo sai! Toki ne oli jotain espanjalaisia mutta kuitenkin ;)


Mukavaa viikonloppua!

Ei kommentteja: