sunnuntai 9. helmikuuta 2014

Mites se neulominen nyt menikään?

Pitkästä aikaa kävin lankaostoksilla ja kaivoin bambupuikkoni esiin. Mä en oikeasti muista koska mä olisin viimeksi neulonut, puhumattakaan että olisin neulonut sukat! Jo se kertoo miten pihalla olen nykyään lankavalikoimasta, että lähdin hakemaan Puro- lankaa kaupasta, ja tajusin ettei sitä enää edes myydä. Joo, ehkä tää tästä. Päädyin sitten tuohon Usvaan, koska se nyt oli lähimpänä Puroa. Ihan ok tuokin lanka, mutta kyllä mä Purosta tykkäsin paljon enemmän.

Halusin neuloa äitille synttärilahjaksi sukat ja perjantaina alkuillasta näytti vielä tältä.


Yhdeksän aikaan olin tässä vaiheessa ja muistin jopa tuon kantapään, vaikka pitikin vähän muistia kaivella.


Tänään aamulla sukat tuli valmiiksi ja siinä ne sitten on. Jatkoin tarkoituksella kerästä vaan suoraan toista sukkaa, ettei sukista tule samanlaiset. Neulomisesta on tosiaan jo niin kauan, että oma käsiala alkoi löytyä vasta toisessa sukassa ja niistä tuli käsialaltaankin aika erilaiset. Ehkä sitä ei muut niin huomaa! Usva kerästä sai muuten molemmat tälläiset sukat, mutta lankaa jäi vain muutama metri!


Sitten laitoin sukat purkkiin, ja koska olen nykyään onnellinen Dymon omistaja, dymotan lähes kaiken!


Kohta purkki mukaan ja lähdetään äitin synttärikahveille. Mukavaa sunnuntain jatkoa!

1 kommentti:

Heidi kirjoitti...

OIjoijjoi-joi <3 Ihanat sukat tahdn myös dymon. Lapsena joskus meillä oli sellainen mutta ei mitään hajua missä se nyt on.