sunnuntai 6. lokakuuta 2013

Tällä viikolla (ja vähän viime viikonloppunakin)

... olen leiponut aamupalaksi sämpylöitä.


... olen kokeillut lakuhyydykekakkua tällä ohjeella äitin synttärikahveille (ja jättänyt leivinpaperin rumasti kakun alle).


... olen vaihtanut krysanteemit talvisempiin kukkiin. Pitäisi vielä hakea jäkälää niiden juurelle.


 ... olen nauttinut kauniista syysaamuista koiran kanssa.


... olen ostanut krookuksen sipuleita jo istutettujen kevätkukkasipuleiden lisäksi.


... olen käynyt käsityömessuilla Eikun ja Memmen kanssa ja katsellut vaikka mitä kivaa, mutta päätynyt lopulta ostamaan vain pari korttia, jumalaisen tuoksuisen satsumasaippuan (keittiöön, olen kyllästynyt pesemään käteni astianpesuaineella) ja perinteisesti metrilakua.


... olen kerinyt tolkuttoman määrän vajaita lankakeriä (purkissa vain osa), keksinyt Riihimäen lasitölkeille käyttöä ja haaveillut noiden lankojen yhdistelmästä (epätavallinen värivalinta minulle) kevätpipossa.


... olen neulonut villatakkia eräälle pienelle neidille syntymäpäivälahjaksi.


Vielä vähän lisää kahvia ja sitten taidan lähteä metsään hakemaan sitä jäkälää ja jotain muutakin. Kivaa sunnuntaita kaikille!

Ei kommentteja: