keskiviikko 27. marraskuuta 2013

No ne lehtikaalisipsit

Lehtikaalisipsejä googletellessa musta alkoi tuntumaan, että mä oon varmaan maailman viimeinen ihminen joka näitä kokeilee tehdä. Mun täytyy myöntää, että mä en ollut ennen tätä edes kuullut mistään lehtikaalista. En edes tiennyt, miltä se näytti. Mutta pakkohan niitä oli ostaa kun vastaan käveli ja tehdä sipsejä, kun niitä niin paljon kehutaan. Ja ihan superterveellistäkin ilmeisesti.

Olin siis todellakin skeptinen, enkä uskonut että näistä voisi tulla hyviä. Hajukin oli jotenkin kamala kun ne otti uunista pois. Mutta pakko munkin on myöntää, nämä oli hyviä!! Ensimmäisen pellillisen söin yksin suoraan pelliltä! Kuvassa näyttää tuollaiselle öljyiselle, mutta oikeasti ne oli sellaisia ihanan rapeita.

Mä en upottanut näitä öljyyn vaan pyörittelin lehtiä öljyisillä käsillä kun sekin riitti. Näitähän voi maustaa miten vaan ikinä keksii mutta mä laitoin vain suolaa. Nämä oli kyllä niin herkkuja, että tytön täytyy varmaan tehdä näitä joka viikko!


2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ooooo! Oon kans vähä naureskellu noille, mut kai ne sit on syötäviä :)
-Mallu-

Eikku kirjoitti...

Joo, pakko näitä on suositella! :)